7 maj

Förlåt för sämst bloggning, men har haft noll motivation till att skriva och när ni inte säger något så gör det inte saken bättre. Har iallafall jobbat idag och det gick bra, sen har jag bara myst hemma och tjänat pengar av min lillebror (gjorde ett skolarbete åt honom, hehe).

Imorgon ska jag öppna gymmet själv för första gången så det känns lite nervöst men samtidigt roligt. Lite go musik i högtalarna där så ska det nog gå prima :D Dock lite orolig om jag kommer klara av larmet för att komma in, men det ger ju sig. I värsta fall så kommer det väl någon väktare då, haha. börjar klockan 06.00 imorgon så bäst att försöka sova nu.

Bjuder på en bild från någon helg sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0